Blog

10 Tips για αύξηση του Conversion Rate

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά

Αν ακούτε τον όρο πρώτη φορά, Conversion Rate είναι χονδρικά το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας, landing page, internet campaign κλπ, που αγοράζει κάτι που προσφέρουμε (σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών). Αν πχ έχουμε ένα e-commerce site και έχουμε κατά μέσο όρο 1 αγορά για κάθε 100 επισκέψεις τότε το conversion rate είναι 1%.
Είναι από τα πιο σημαντικά metrics που καθορίζει και την επιτυχία ή όχι των online προσπαθειών μίας επιχείρησης. Η προσπάθεια αύξησης του conversion rate αν γίνει σωστά έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων, τζίρου και κερδών μίας επιχείρησης.

Συνέχεια στο άρθρο “10 Tips για αύξηση του Conversion Rate”

Email Marketing Campaigns για τις Γιορτές

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών η πίεση στις πωλήσεις / μάρκετινγκ των περισσότερων επιχειρήσεων για περισσότερες πωλήσεις και μεγαλύτερους τζίρους είναι φυσικά αυξημένη.
Το email marketing είναι ένα αποτελεσματικό και διαχρονικό εργαλείο για περιόδους συγκεκριμένης στόχευσης, όμως ο κακός χειρισμός του συχνά αποτελεί εμπόδιο στα προσδοκόμενα αποτελέσματα.
Η καλή απόδοση μίας καμπάνιας email marketing βασίζεται στους εξής 5 πυλώνες:

Συνέχεια στο άρθρο “Email Marketing Campaigns για τις Γιορτές”

Πώς να φτιάξετε ένα πρόγραμμα eLearning για την επιχείρηση

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Περισσότερο από το 77% των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν κάποιο πρόγραμμα ή πλατφόρμα elearning για την ενδοεπιχειρησιακή επαγγελματική κατάρτιση των εργαζομένων. Ήδη 3000 επιχειρήσεις στην Ευρώπη και πολύ περισσότερες στον υπόλοιπο κόσμο έχουν ως αντικείμενο την εκπαίδευση εξ αποστάσεως, ενώ η τάση είναι ιδιαίτερα αυξητική τα τελευταία χρόνια.

Συνέχεια στο άρθρο “Πώς να φτιάξετε ένα πρόγραμμα eLearning για την επιχείρηση”

10 tips για κρατήσεις για booking websites

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Καταρχήν δεν υπάρχει μαγική συνταγή, είναι μία συνεχής διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι ευθέως ανάλογο της δουλειάς που θα γίνει.

Responsive website

Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι device agnostic, δηλαδή να προσαμόζεται με τρόπο ώστε να είναι το ίδιο εύχρηστη και αναγνώσιμη σε κάθε συσκευή από το smartphone μέχρι το smartTV των 55″. Αυτό ΔΕΝ περιλαμβάνει το zoom in/out που τυχόν κάνει η συσκευή ή εσείς. Το responsive design είναι κάτι πολύ περισσότερο, έχει να κάνει με το συνολικό user experience, βάζει τον χρήστη στο κέντρο της προσοχής και παρουσιάζει το site ή το application με τρόπο που να βοηθά τον χρήστη ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης που το βλέπει.

Το responsive design ιδανικά ενσωματώνει θέματα προσβασιμότητας, σέβεται κάθε χρήστη και τις ιδιαιτερότητές του, καλύπτει από την τυπογραφία και τις εικόνες μέχρι το layout και τη διάταξη του κάθε στοιχείου της σελίδας.

Συνέχεια στο άρθρο “10 tips για κρατήσεις για booking websites”

HTTPS is coming

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Μεγάλοι standards-compliant browsers όπως Chrome / Firefox δείχνουν την ασφάλεια σύνδεσης με ένα εικονίδιο (i) στο address bar. Αν πατήσουμε το εικονίδιο σε ένα απλό (όχι secure) site (http) θα μας δώσει τις παρακάτω πληροφορίες.

Συνέχεια στο άρθρο “HTTPS is coming”

Βελτιστοποιώντας εικόνες για SEO

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Καθένας που παράγει online περιεχόμενο όπως bloggers, δημοσιογράφοι κλπ έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα. Να χρησιμοποιήσω εικόνες που να συνοδεύουν το άρθρο ή blog post ή όχι;
Η απάντηση είναι εύκολη: ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ (συνήθως). Οι εικόνες δίνουν ζωή σε κάθε κείμενο, μία εικόνα χίλιες λέξεις κλπ. Αυτό που συνήθως αγνοούμε έιναι ότι με τη σωστή δουλειά πάνω στην εικόνα μπορούμε να την κάνουμε να βελτιώσει το SEO της σελίδας. Ας δούμε πώς:

Συνέχεια στο άρθρο “Βελτιστοποιώντας εικόνες για SEO”

Websites – Ενδείξεις χαμηλής απόδοσης

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Αυτό που δεν συνειδητοποιούν οι περισσότεροι είναι ότι ο σχεδιασμός, κατασκευή και το deployment – production (σε απλά ελληνικά όταν το website / web app τρέχει ‘ζωντανά’ στον server) είναι ένα διαρκές έργο βελτιστοποίησης, παρακολούθησης, προώθησης και καταγραφής όλων των παραμέτρων λειτουργίας.
Βασικό έργο όλων των επαγγελματιών που εμπλέκονται στην κατασκευή και deployment μίας ιστοσελίδας / web app είναι η βελτιστοποίηση κάθε στοιχείου, πχ ο front-end developer πρέπει να φροντίσει ώστε όλα τα στοιχεία που συναποτελούν μία ιστοσελίδα (εικόνες, stylesheets, scripts κλπ) να είναι συμπιεσμένα στο μικρότερο δυνατό μέγεθος ώστε η σελίδα να φορτώνει όσο πιο γρήγορα γίνεται, ο system admin να φροντίσει ο server να έχει τις βέλτιστες ρυθμίσεις ασφαλείας και απόδοσης σχετικά με την εφαρμογή που θα φιλοξενήσει και τα προβλεπόμενα φορτία και πολλά άλλα.
Για τον ιδιοκτήτη / διαχειριστή όλη αυτή η δουλειά θα φανεί στην παρακολούθηση της επισκεψιμότητας και συνολικά της απόδοσης της ιστοσελίδας.

Συνέχεια στο άρθρο “Websites – Ενδείξεις χαμηλής απόδοσης”

Responsive Web Design: Μύθοι και Αλήθειες

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Το γνωστό portal τεχνολογίας Mashable επισήμως ανακοίνωσε το 2013 ως το έτος του responsive Web design (RWD). Και ενώ αυτή η τεχνολογία αναπτύσσεται γοργά στη βιομηχανία του web development, όλα δείχνουν πως οι ανάγκες θα την κάνουν την κυρίαρχη τάση και τα χρόνια που έρχονται. Για πολλούς λόγους που θα τους αναλύσουμε σε επόμενο post, οι ιστοσελίδες πρέπει να προσαρμοστούν σε ένα μέσο στο οποίο η πρόσβαση δεν είναι τυποποιημένη και γίνεται από συνεχώς αυξανόμενο αριθμό συσκευών. Από την οθόνη ενός mini smartphone μέχρι ένα TV monitor LED 55″ η επαφή με τη ιστοσελίδα σας πρέπει να δίνει την ίδια ομαλή και βελτιωμένη εμπειρία στον χρήστη, διαφορετικά τον χάνει! Το Responsive Web Design αντιμετωπίζει αυτά τα προβλήματα ακριβώς με τον τρόπο που υποδηλώνει το όνομά του.

Συνέχεια στο άρθρο “Responsive Web Design: Μύθοι και Αλήθειες”

Τακτοποιώντας τη δομή του website μας

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Συνήθως μετά από ένα ικανό διάστημα λειτουργίας φτάνει εκείνη η στιγμή που το website σας έχει γίνει μία γιγάντια συλλογή σελίδων και η συνδετικότητα και η νοηματική συνάφεια μεταξύ τους έχει χαθεί προ πολλού. Και όσοι έχουμε ασχοληθεί με τη διαχείριση ενός ιστοχώρου γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να βάλουμε μία τάξη στο χάος.

Συνέχεια στο άρθρο “Τακτοποιώντας τη δομή του website μας”

Βελτιώνοντας την απόδοση στο front-end

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 10 λεπτά

Η απόδοση ενός website είναι σε μεγάλο βαθμό συνδεδεμένη με την ταχύτητα φόρτωσης του. Από το 2010 η ταχύτητα φόρτωσης έχει συνδεθεί και με την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης (SEO) σύμφωνα με αυτό το άρθρο του moz.com και πολύ σωστά καθώς η ταχύτητα στην ανταπόκριση έχει να κάνει με το user experience (UX) και οι μηχανές αναζήτησης στοχεύουν πάντα στο καλύτερο user experience.
Η εμπειρία χρήστη είναι σε ευθέως ανάλογη σχέση με τους χρόνους απόκρισης ενός website και η γρήγορη φόρτωση είναι βασικό συσταστικό ασχέτως συσκευής, λειτουργικού συστήματος ή browser.

Συνέχεια στο άρθρο “Βελτιώνοντας την απόδοση στο front-end”