Blog

Σχεδιάζοντας ένα Affiliate site

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 22 λεπτά

Το affiliate marketing είναι ένας προσιτός τρόπος να βγάλουμε χρήματα στο Internet με μεγάλη ιστορία πίσω του. Στη βάση του είναι μια συμφωνία του affiliate marketer είτε απευθείας με τον merchant (έμπορο – προμηθευτή) είτε με συμμετοχή σε κάποιο δίκτυο affiate όπου η συμφωνία είναι μεταξύ του δικτύου που φέρνει κοντά merchants και affiliates.

Συνέχεια στο άρθρο “Σχεδιάζοντας ένα Affiliate site”

Σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές SEO

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 10 λεπτά

Ο κόσμος των μηχανών αναζήτησης και του seo για την εμπορική εκμετάλλευσή τους είναι διαβόητος για τη δυσκολία, τον ακραίο ανταγωνισμό και την φρενήρη αναζήτηση του επόμενου κερδοφόρου niche ή της επόμενης τεχνικής που υπόσχεται να φέρει (συνήθως εύκολα και γρήγορα) αποτελέσματα.
Πολλές φορές όμως μέσα σ’ αυτό το πεδίο ξεχνάμε τα βασικά, ότι παρόλες τις αλλαγές και στην τεχνολογία και στην επιχειρηματικότητα, υπάρχουν σταθερές που ισχύουν πάντα ακόμη και στις μεγαλύτερες καινοτομίες.
Η ανάγκη για την πολύτιμη προβολή στις μηχανές αναζήτησης πάντα θα μας ωθεί στις πιο πρόσφατες, τολμηρές και καινοτόμες ενεργειες στο ότι αφορά το seo.
Παρακάτω αναλύουμε μερικές από τις πιο σύγχρονες τεχνικές και στρατηγικές του SEO για αύξηση της επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης.

Συνέχεια στο άρθρο “Σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές SEO”

Email Marketing για Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

Η διεύθυνση μιας online επιχείρησης είναι δύσκολη και σκληρή δουλειά. Χωρίς μία καλή στρατηγική email marketing που θα “χτίζει” καλές σχέσεις με το κοινό της είναι σχεδόν αδύνατο να αναπτυχθεί.
Τί όμως αποτελεί μία “καλή” στρατηγική email marketing για ηλεκτρονικά καταστήματα και πώς την υλοποιούμε;
Για να μη σπάτε το κεφάλι σας προσπαθώντας να βρείτε ιδέες, ιδού παρακάτω μερικές από τις δικές μας προτάσεις και ιδέες …

Συνέχεια στο άρθρο “Email Marketing για Ηλεκτρονικά Καταστήματα”

Ο Gutenberg για το WordPress – Woocommerce

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Τι είναι ο νέος επεξεργαστής περιεχομένου Gutenberg για το WordPress και πώς θα μπορούσε να επηρεάσει το WordPress site σας;

Ο τρόπος με τον οποίο οι απανταχού admins δημιουργούν και επεξεργάζονται περιεχόμενο στο WordPress άλλαξε δραματικά στα τέλη του 2018 με το “ανέβασμα” της έκδοσης 5.0 του WordPress είχε ενσωματωμένο στον πυρήνα, αυτό που μέχρι τότε ήταν plugin, τον editor Gutenberg.

Συνέχεια στο άρθρο “Ο Gutenberg για το WordPress – Woocommerce”

GDPR – Γενικός Οδηγός

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά

Το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία προσωπικών δεδομένων με τα αρχικά GDPR (General Data Protection Regulation) θα έρθει σε ισχύ την 25η Μαΐου. Όλοι οι εμπλεκόμενοι στη βιομηχανία του web ρωτούν να πληροφορηθούν ποιες θα είναι οι αλλαγές και τι πρέπει να κάνουν για να συμμορφωθούν, καθώς δεν πρόκειται για οδηγία (directive), που σημαίνει ότι θα πρέπει να ψηφιστεί εθνικός νόμος για την εφαρμογή της, αλλά για Κοινοτικό Δίκαιο που θα είναι άμεσα εφαρμοστέο με μεγάλα πρόστιμα, κινδύνους για αγωγές κλπ.

Συνέχεια στο άρθρο “GDPR – Γενικός Οδηγός”

Social Media – Οδηγός Επιβίωσης

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

Μετά από μία σειρά γεγονότων για τα social media και ειδικότερα για το Facebook που ξεκίνησε με τη δημοσίευση μελετών για την κάκιστη επίπτωση στην ψυχική υγεία ειδικά των νέων ανθρώπων από τη χρήση του μέχρι το σκάνδαλο cambridge analytica το Facebook ξεκίνησε εντατικές αλλαγές με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη και να θωρακίσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.
Υπήρξαν 29 κύριες αλλαγές αλγόριθμου του Facebook μόνο από το 2016 και μετά. Αν η διαχείριση social media είναι μέρος της δουλειάς σου, αν δεν παρακολουθείς αυτές τις αλλαγές τότε απλά δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου.
Συνέχεια στο άρθρο “Social Media – Οδηγός Επιβίωσης”

Γιατί η σελίδα σου θα είναι χαμηλά στο Google

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 15 λεπτά

Μπορεί όμως και όχι. Διάβασε το παρακάτω για να δεις τι πρέπει να κάνεις για να έχεις κάποιες ελπίδες.

Οι παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (rank factors ή signals) είναι χαρακτηριστικά ενός website που καθορίζουν την κατάταξη του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για σχετικά keywords (search engine rankings). Το σύνολο αυτών των παραγόντων και οι μεταξύ τους σχέσεις αποτελούν το αλγόριθμο λειτουργίας μίας μηχανής αναζήτησης. Ο αλγόριθμος είναι φυσικά μυστικός. Κανείς εκτός από την ίδια τη μηχανή αναζήτησης δεν γνωρίζει ακριβώς και με σιγουριά τις τεχνικές λεπτομέρειες λειτουργίας του αλγόριθμου και πώς καθορίζεται η σειρά κατάταξης των ιστοσελίδων ανάλογα με τη λέξη – φράση κλειδί.

Συνέχεια στο άρθρο “Γιατί η σελίδα σου θα είναι χαμηλά στο Google”

Κατασκευάζοντας ένα Website φιλικό στις μηχανές αναζήτησης

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

Η κατασκευή ενός website σημαίνει τη σύγκλιση και συνεργασία πολλών και διαφορετικών τεχνολογιών μεταξύ τους και υπάρχουν πάρα πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορεί να γίνει αυτό. Δεν είναι όμως όλα το ίδιο όσο αφορά την κατασκευή ενός φιλικού ως προς το SEO site.
Αυτό απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και οργανωμένη προσέγγιση ως προς την παρουσίαση και απεικόνιση μίας επιχείρησης και των υπηρεσιών της. Για πολλές επιχειρήσεις αυτό δεν είναι ούτε εύκολο ούτε οφθαλμοφανές.
Ως ένα μέσο και εργαλείο μάρκετινγκ το website πρέπει να κατασκευαστεί πάνω σε ένα καλό και λεπτομερές marketing plan με ξεκάθαρο επιχειρηματικό μοντέλο και πλεονεκτήματα προς το target group. Αν δεν υπάρχει τότε είναι από ανώφελο ως και επιζήμιο να κατασκευαστεί το εταιρικό website.

Συνέχεια στο άρθρο “Κατασκευάζοντας ένα Website φιλικό στις μηχανές αναζήτησης”

Μηχανές Αναζήτησης και Top Level Domains (gTLDs)

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Ή πώς αλλιώς τα Top Level Domains (TLDs) επηρεάζουν την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Συνήθως η αγορά ενός νέου domain name είναι δύσκολη και κουραστική υπόθεση όσο και η επιλογή της φίρμας της επιχείρησής σου (έτσι κι αλλιώς συνήθως συμπίπτουν). Πάνω στο domain θα γίνει σημαντική επένδυση σε χρήμα και ώρες εργασίας που παίρνουν συνήθως μήνες και χρόνια. Επίσης με τις δεκάδες νέες καταλήξεις που είναι διαθέσιμες (όπως .online, .io, .mobi, .tech, .design, .fun, .shop, .dentist κλπ) το παιχνίδι με τα domain names έχει ανοίξει και λογικό είναι να αναρωτιέται κάποιος αν το ίδιο το domain και η κατάληξη του (TLD) μπορεί να έχει κάποια επίπτωση στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών, με άλλα λόγια αν αυτές δείχνουν σε κάποια καλύτερη μεταχείριση από τις μηχανές αναζήτησης.

Συνέχεια στο άρθρο “Μηχανές Αναζήτησης και Top Level Domains (gTLDs)”

Η Google, η Σημασιολογική Αναζήτηση και το Knowledge Graph

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Η αναζήτηση στον Παγκόσμιο Ιστό με τις μηχανές αναζήτησης έχει αλλάξει. Αυτό το γνωρίζουμε (σχεδόν) όλοι. Η προσπάθεια των μηχανών αναζήτησης ήταν πάντα να γίνουν πιο “έξυπνες” με την έννοια να προσφέρουν την καλύτερη απάντηση σε κάθε αναζήτηση ενός χρήστη.
Η προσπάθεια βασίστηκε σε 2 πυλώνες. Στην κατανόηση του περιβάλλοντος μίας λέξης / φράσης αναζήτησης (search context) καθώς και στην κατανόηση του σκοπού του χρήστη (search intent).

Συνέχεια στο άρθρο “Η Google, η Σημασιολογική Αναζήτηση και το Knowledge Graph”