«The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched – they must be felt with the heart»
Helen Keller
Μπορεί μία εικόνα να είναι χίλιες λέξεις, όμως πώς μπορεί αυτό να περάσει στο web design; Στα παρακάτω παραδείγματα, οι αρχικές σελίδες υποδέχονται τον χρήστη με μία φωτογραφία πλήρους οθόνης, που δημιουργεί μία εισαγωγή στο website, δημιουργεί το σκηνικό αλληλεπίδρασης, και προσπαθεί να δημιουργήσει μία συναισθηματική σύνδεση με τον χρήστη για να προσελκύσει την προσοχή του.
Ακριβώς η χρήση φωτογραφίας full screen επιλέγει να επικοινωνήσει με τους χρήστες σε άλλο επίπεδο. Οι άνθρωποι πλέον περιηγούνται σε δεκάδες ή εκατοντάδες σελίδες καθημερινά, διαβάζουν συνεχώς διαφημιστικά μηνύματα μέσα από banners και text ads σε γενικού και ειδικού περιεχομένου sites, ειδησεογραφικά, μηχανές αναζήτησης, ακόμη και στο ίδιο τους το email, με μηνύματα στη γραπτή γλώσσα που σκοπό έχουν να “τραβήξουν” την προσοχή τους. Επομένως, αρχικές σελίδες με full screen images σκοπό έχουν να διαφοροποιηθούν και να επικοινωνήσουν με τον χρήστη με πιο πλάγιο τρόπο υποβάλλοντας του το μήνυμα αντί να τον βομβαρδίσουν με αυτό.
Τα full screen backgrounds “γεμίζουν” ολόκληρο τον φυλλομετρητή ασχέτως με την ανάλυση της οθόνης της συσκευής μας. Σε λίγο παλιότερες εποχές, μία τέτοια επιλογή από τον designer θα σήμαινε “σπασμένα” backgrounds, ή γραφικό το οποίο θα φόρτωνε για πάντα. Και φυσικά κάτι τέτοιο θα χαλούσε την εμπειρία του χρήστη σε τέτοιο βαθμό που θα έκανε το website μη ελκυστικό και μη λειτουργικό. Ως συνάρτηση όμως των συνεχώς αυξανόμενων μεγεθών και αναλύσεων των οθονών και των ταχυτήτων internet, τα full screen background images αποτελούν μία επιλογή web design που έχει μεγαλύτερη επίδραση από τα παραδοσιακά γραφικά της μορφής tile (repeat).