Ermia Resorts: Corporate Profile

Το brief είχε ως εξής: Responsive website, με αυστηρά επαγγελματικό προσανατολισμό, που να είναι ταυτόχρονα και πολύ ευέλικτο στην εμφάνισή του τόσο ως προς τις συσκευές όσο και προς τους browsers. Το αυστηρά επαγγελματικό στυλ δεν θα έπρεπε να καταλήγει σε μονοτονία, ενώ το θέμα της απόδοσης είναι σημαντικό γιατί πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο από κινητές συσκευές. Οι υπηρεσίες της εταιρίας είναι αποκλειστικά Business to Business(B2B) και το target group πολύ εστιασμένο, η τουριστική αγορά και πιο συγκεκριμένα τα ξενοδοχειακά ακίνητα και επιχειρήσεις. Ermia Resorts Home Page
  1. ΠΕΛΑΤΗΣ – ΣΚΟΠΟΣ
Η Ermia Resorts είναι από τις σημαντικότερες και δυναμικότερες επενδυτικές εταιρίες στην Ελλάδα στο χώρο του τουρισμού και ειδικότερα των ξενοδοχειακών ακινήτων. Χρειαζόταν επειγόντως μία νέα δυναμική ιστοσελίδα με κύρια χαρακτηριστικά Search Engine Optimized, Responsive design, semantic coding (HTML5) και μοντέρνα εταιρική (corporate) αισθητική που να αποπνέει το κύρος και την αξιοπιστία της ως μίας νέας δυναμικής επενδυτικής εταιρίας για τον τουρισμό. Επίσης το νέο site θα έπρεπε να προβάλλει τις συνοδευτικές εξειδικευμένες υπηρεσίες της Ermia Resorts προς τον ξενοδοχειακό / τουριστικό κλάδο, όπως είναι οι μακροχρόνιες μισθώσεις, management, sales, Consulting και financial Services.
  1. ΜΗΝΥΜΑ – TARGET GROUP
Σε αυτό το πεδίο τα πράγματα ήταν σχετικά ξεκάθαρα. Το μήνυμα ήταν σοβαρότητα και αξιοπιστία που απαιτείται για τέτοιου είδους επιχειρήσεις και συνεργασίες (Business to Business), ενώ το κοινό – στόχος ήταν επίσης γνωστό, δηλαδή συγκεκριμένου τύπου και χαρακτηριστικών ξενοδοχειακά ακίνητα που προσφέρονται για επενδυτικά σχέδια και τις παραπάνω περιγραφείσες υπηρεσίες.
  1. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
Το μόνο αξιοποιήσιμο στοιχείο από την προηγούμενη ιστοσελίδα ήταν το λογότυπο χωρίς όμως κι αυτό να μας δίνει όλα τα χρωματολογικά εργαλεία για να πετύχουμε το στόχο μας, γι αυτό έπρεπε να πειραμαστιστούμε με (παρ)αλλαγές, διχρωμίες – τριχρωμίες, βασικά και συμπληρωματικά χρώματα μέχρι να καταλήξουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Επιθυμία της εταιρίας ήταν χρωματολογικά να κινηθούμε σε σκούρα, ψυχρά χρώματα με ένα σύγχρονο εταιρικό και μίνιμαλ ύφος.
  1. DEVELOPMENT – ΤΕΧΝΙΚΑ
Με δεδομένα το σοβαρό, corporate ύφος και το B2B target group ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, το design έπρεπε να ακροβατήσει μεταξύ λιτού και σοβαρού με αποφυγή όμως του βαρετού και του μονοδιάστατου. Επίσης σημαντικό ήταν να είναι cross-browser compatible και device independent. Έτσι παρόλο που δεν επιλέχθηκε η προσέγγιση design, mobile first, έγινε προσεκτική επιλογή των στοιχείων που θα εμφανίζονταν σε υψηλές αναλύσεις, με χρήση css media queries, και graceful degradation σε χαμηλότερες αναλύσεις ανάλογα με τα καθορισμένα breakpoints, με απόκρυψη ή αλλαγή εμφάνισης κάποιων άλλων. Το responsive design βασίστηκε στο grid framework Twitter Bootstrap 3 με custom css development. Η ανάπτυξη έγινε με τον SASS css preprocessor για όσο το δυνατόν πιο λιτό κώδικα, συμπίεση και ελαχιστοποίηση. Το guiding principle του σχεδιασμού ήταν η λιτότητα, με αποφυγή άχρηστης πλοήγησης, πλεονάζοντος περιεχομένου και η χρήση μόνο των πιο απαραίτητων στοιχείων. Για να γίνει αυτό έπρεπε να αποκτήσουμε μία πολύ καλή γνώση και της επιχείρησης και των πελατών της. ermia responsive design by longtail interactive Συνοπτικά το production code (παραδοτέο) είχε τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
  • W3C Validated
  • HTML5/CSS3
  • Fully Responsive (responsive grid layout, responsive images, media queries)
  • SE Optimized
  • Backwards compatible με παλαιότερους browsers
  • Optimized for speed. (όλα τα εξωτερικά αρχεία .css .js είναι στα minified versions για γρήγορη φόρτωση, ενώ όλα τα inline scripts είναι τοποθετημένα στο τέλος του body).
  • Usability for touch devices. Τα υπομενού αναπτύσσονται onclick και όχι on hover για χρήση σε συσκευές τύπου touch

Επισκεφθείτε τη σελίδα ermiaresorts.com

  1. SCREENS
ermia resorts design by longtail interactive
ermia resorts design by longtail interactive

Sharing is caring!