Google Adwords

Google Adwords Advertising services by longtail interactive

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης, με τη δυνατότητα το μήνυμά σας να φτάσει άμεσα σε εκατομμύρια χρήστες Internet, το πρόγραμμα Google Adwords, έχει βοηθήσει χιλιάδες επιχειρήσεις να μεγαλώσουν και να επεκταθούν μέσα από:

Μερικές φορές η διαφήμιση Adwords είναι ο μόνος πρακτικός και ρεαλιστικός τρόπος για κάποια ιστοσελίδα να εμφανιστεί άμεσα στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης Google και να εμφανιστεί σε χρήστες που αναζητούν τα προϊόντα και υπηρεσίες που αυτή προσφέρει.

Οι Υπηρεσίες μας

Η γνώση της αγοράς και της δύναμης του ανταγωνισμού είναι τα πιο βασικά δεδομένα και προαπαιτούμενα για όποιον σκέφτεται να επενδύσει σε μια διαφημιστική καμπάνια τύπου Adwords. Η δομή της συγκεκριμένης αγοράς και ο ανταγωνισμός θα καθορίσουν τη στρατηγική, τη μορφή της διαφήμισης, τον προϋπολογισμό και τη στόχευση. Οι περισσότερες καμπάνιες που αποτυγχάνουν, είναι γιατί δεν έγινε σωστή ανάλυση σε αυτό το βήμα.
Η σωστή δόμηση και διάρθρωση του λογαριασμού Adwords είναι το δεύτερο πιο σημαντικό βήμα και πρέπει να γίνει σωστά από την αρχή. Η δομή του λογαριασμού πρέπει να αντικατοπτρίζει την ανάλυση της διαφημιζόμενης επιχείρησης, των προϊόντων και υπηρεσιών της, της αγοράς, του ανταγωνισμού της και να αντιπροσωπεύει τις προτεραιότητες, τη στρατηγική και τη στόχευση. Αυτό το βήμα αποτελεί το σκελετό κάθε διαφημιστικής καμπάνιας Adwords και εδώ θα βασιστεί κάθε διαφημιστική ενέργεια.
Το σημαντικότερο δομικό στοιχείο κάθε καμπάνιας Google Adwords είναι το keyword (= λέξη κλειδί). Η έρευνα και ανάλυση των keywords είναι απαιτητική εργασία, λόγω των πολυάριθμων παραμέτρων που συνδέονται με τα keywords και τα χαρακτηρίζουν. Τα keywords πρέπει να έχουν μία διπλή ιδιότητα: να έχουν άμεση σχέση με τη διαφημιζόμενη επιχείρηση (προϊόντα / υπηρεσίες) και με τις λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να αναζητήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της διαφημιζόμενης επιχείρησης. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να γίνει ανάλυση όλων των απαραίτητων παραμέτρων των keywords και να χρησιμοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία.
Τα διαφημιστικά κείμενα στο Google Adwords είναι πολύ απαιτητικά, καθώς πρέπει μέσα σε λίγους χαρακτήρες να δοθεί ένα μήνυμα που θα είναι πειστικό και αποτελεσματικό, θα περιέχει τα απαραίτητα CTAs και θα καθοδηγεί τον χρήστη στην επιθυμητή ενέργεια. Βασικά στοιχεία εδώ είναι η έρευνα και ανάλυση των διαφημιστικών του ανταγωνισμού, η έμφαση στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, η αποτελεσματική προβολή τους και ο έλεγχος απόδοσης των διαφόρων στοιχείων του διαφημιστικού μηνύματος.
Αυτό το βήμα αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο για τις περισσότερες επιχειρήσεις, καθώς καθορίζει και τη διαφημιστική δαπάνη και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, ως προς το κέρδος και την υπεραξία που προσφέρει στο διαφημιζόμενο. Σας βοηθούμε να ορίσετε τον κατάλληλο διαφημιστικό προϋπολογισμό και τα ανάλογα “πονταρίσματα” στη διαφημιστική δημοπρασία αλλά και τα προσαρμόζουμε δυναμικά, ώστε η διαφήμιση σας και να παραμείνει ανταγωνιστική αλλά και να μην ξεφεύγει από τους στόχους και την απόδοση που έχουν καθοριστεί.
Μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρει η διαφημιστική πλατφόρμα Google Adwords, είναι ανάμεσα σε άλλα η επέκταση της διαφημιστικής καμπάνιας σε επιπλέον δίκτυα (Google Display Network, Youtube), καθώς και σε άλλα formats (εκτός του κειμένου και σε μορφή εικόνας, βίντεο, πολυμέσων), και η εμφάνιση εξειδικευμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας ή συγκεκριμένα τμήματα αυτής. Τα αποτελέσματα είναι συχνά εντυπωσιακά. Προσεγγίζουμε πολύ μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς που στοχεύουμε, στοχεύουμε καλύτερα, δημιουργούμε μεγαλύτερο brand awareness μέσω διαφημίσεων σε βίντεο και εικόνα, προσελκύοντας περισσότερους πελάτες, και αυξάνουμε και την απόδοση της διαφήμισης και την αξία της επένδυσής σε αυτήν.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της online διαφήμισης απέναντι στην “παραδοσιακή” είναι η δυνατότητα για ακριβείς μετρήσεις της απόδοσης της διαφήμισης, της προέλευσης της επισκεψιμότητας και γενικά του πόσο καλά αποδίδει η διαφημιστική δαπάνη. Μερικές από τις πιο χρήσιμες αναφορές είναι η προέλευση των κλικ, το πόσο καλά αποδίδει κάθε διαφημιστικό μήνυμα, πόσο κοστίζει ένα κλικ ή μία εμφάνιση και ποια είναι η αξία που έχει ανά μέσο ή γεωγραφική περιοχή και γενικά όλες εκείνες οι πληροφορίες, που εξασφαλίζουν ότι τα κεφάλαια για τη διαφημιστική δαπάνη ξοδεύονται με αποτελεσματικό και επικερδή τρόπο.
Μία διαφημιστική καμπάνια στην πλατφόρμα Google Adwords είναι διαφορετική από μία διαφήμιση σε άλλα “παραδοσιακά” μέσα όπως έντυπα, τηλεόραση κλπ. Το περιβάλλον δεν είναι στατικό με εξασφαλισμένες και προαποφασισμένες εμφανίσεις και χρόνο εμφάνισης. Το περιβάλλον της διαφήμισης Adwords είναι μία διαφημιστική δημοπρασία, όπου οι διαφημιζόμενοι “ποντάρουν” κυρίως σε λέξεις-κλεδιά που τους αφορούν και οι τιμές, καθώς και η ίδια η εμφάνιση της διαφήμισης, καθορίζονται από τον ανταγωνισμό γι αυτές τις λέξεις-κλειδιά και από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης (από τη δομή μέχρι την απόδοσή της). Συνεπώς για τη σωστή και φθηνή διαφήμιση το πιο σημαντικό είναι η συνεχής παρακολούθηση και βελτιστοποίησή της ως προς συγκεκριμένες παραμέτρους, ώστε να πετυχαίνουμε τους στόχους που έχουν τεθεί.
Η διαχείριση του λογαριασμού Adwords είναι το σημαντικότερο βήμα και αυτό που “δένει” όλα τα άλλα στοιχεία μεταξύ τους. Η διαχείριση ενός λογαριασμού περιλαμβάνει ανάμεσα στα άλλα σύνδεση με άλλες υπηρεσίες όπως πχ Analytics ή Conversion Tracking, επίλυση προβλημάτων των διαφημίσεων, τήρηση των όρων και των προϋποθέσεων της πλατφόρμας που φιλοξενεί τη διαφήμιση, επισκόπηση του ιστορικού των αλλαγών μίας διαφήμισης, δημιουργία alerts (ειδοποιήσεις, προτάσεις, ανακοινώσεις) και χρήση ειδικών εφαρμογών λογισμικού για τη σωστή και ολοκληρωμένη διαχείριση των λογαριασμών και των διαφημίσεων.