Κατασκευή Eshop

Eshop Development

Κάθε επιχείρηση που πουλάει κάποιου είδους προϊόν (ή υπηρεσία) είτε online είτε ως φυσικό κατάστημα οφείλει κατά τον σχεδιασμό να απαντήσει στις εξής ερωτήσεις – κλειδιά:

ΤΙ

Υλικό ή άϋλο αγαθό, παρακολούθηση αποθήκης, αποστολές, εκπτώσεις κλπ

ΣΕ ΠΟΙΟΝ

Πώς συμπεριφέρεται το κοινό μας; Τι τρόπους πληρωμής προτιμάει;

ΠΩΣ

Πωλήσεις μόνο online ή και σε κατάστημα; Απευθείας ή μέσω τρίτου; B2B ή B2C;

ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ;

Αν το προϊόν είναι υλικό τότε θα υπάρχουν ανάγκες διαχείρισης στοκ / αποθήκης, θα υπάρχει κόστος αποστολής μέσω κάποιας υπηρεσίας, που μπορεί να είναι είτε ένα σημαντικό μέρος της αξίας του προϊόντος και να χρεώνεται στον πελάτη, ή να είναι αμελητέο και να περιλαμβάνεται στην τιμή κλπ. Αν το προϊόν είναι άϋλο, πχ ένα downloadable ebook, τότε δεν τίθεται θέμα στοκ, όμως τίθονται άλλα θέματα όπως αποφυγή αντιγραφής, θέματα copyright, κλπ.


ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ;

Πόσο καλά γνωρίζω το κοινό που στοχεύω; Ποιες είναι οι προτιμήσεις του σε θέματα αποστολής / πληρωμής; Θα υπάρχει η δυνατότητα μαζικών αγορών από το κατάστημα; Ποια θα είναι η πολιτική των εκπτώσεων / επιστροφών; Είναι πιθανό οι πελάτες να μοιράζονται τις αγορές τους με τους γνωστούς / φίλους τους;


ΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ;

Υπάρχει ήδη φυσικό κατάστημα; Υπάρχει ήδη αναγνωρισμένη φίρμα; Θα πουλήσουμε μόνο online ή online + κατάστημα; Πουλάμε λιανική, χονδρική, Β2Β κλπ Θα το αναλάβουμε εξ ολοκλήρου μόνοι μας ή θα χρησιμοποιήσουμε διανομέα, online πωλητή (πχ Amazon) κλπ; Θα πουλήσουμε τοπικά, διεθνώς ή παγκόσμια;

What to consider when ordering an eshop design

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ESHOP

Τα ελάχιστα χαρακτηριστικά που κάθε eshop πρέπει να υποστηρίζει περιλαμβάνουν:

  • Απεριόριστες κατηγορίες / προϊόντα
  • Επεκτάσιμο & Παραμετροποιήσιμο
  • Μεγάλο εύρος τύπων προϊόντων (υλικά, άϋλα, συνδρομές, κρατήσεις, εγγραφές σε μαθήματα κλπ)
  • Διαφορετικοί τρόποι πληρωμής / παράδοσης
  • Πολλαπλοί Προμηθευτές
  • Πολλαπλές Γλώσσες
  • Πολλαπλά Νομίσματα
  • Εκπτώσεις / Προωθήσεις
  • Φιλικό στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO Friendly)