Άρθρα, Tips & Tricks

Γιατί η σελίδα σου θα είναι χαμηλά στο Google

Google ranking factors

Μπορεί όμως και όχι. Διάβασε το παρακάτω για να δεις τι πρέπει να κάνεις για να έχεις κάποιες ελπίδες.

Οι παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (rank factors ή signals) είναι χαρακτηριστικά ενός website που καθορίζουν την κατάταξη του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για σχετικά keywords (search engine rankings). Το σύνολο αυτών των παραγόντων και οι μεταξύ τους σχέσεις αποτελούν το αλγόριθμο λειτουργίας μίας μηχανής αναζήτησης. Ο αλγόριθμος είναι φυσικά μυστικός. Κανείς εκτός από την ίδια τη μηχανή αναζήτησης δεν γνωρίζει ακριβώς και με σιγουριά τις τεχνικές λεπτομέρειες λειτουργίας του αλγόριθμου και πώς καθορίζεται η σειρά κατάταξης των ιστοσελίδων ανάλογα με τη λέξη – φράση κλειδί.

Περισσότερα…

Κατασκευάζοντας ένα Website φιλικό στις μηχανές αναζήτησης

SEO friendly websites
Η κατασκευή ενός website σημαίνει τη σύγκλιση και συνεργασία πολλών και διαφορετικών τεχνολογιών μεταξύ τους και υπάρχουν πάρα πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορεί να γίνει αυτό. Δεν είναι όμως όλα το ίδιο όσο αφορά την κατασκευή ενός φιλικού ως προς το SEO site. Αυτό απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και οργανωμένη προσέγγιση ως προς την παρουσίαση και απεικόνιση μίας επιχείρησης και των υπηρεσιών της. Για πολλές επιχειρήσεις αυτό δεν είναι ούτε εύκολο ούτε οφθαλμοφανές. Ως ένα μέσο και εργαλείο μάρκετινγκ το website πρέπει να κατασκευαστεί πάνω σε ένα καλό και λεπτομερές marketing plan με ξεκάθαρο επιχειρηματικό μοντέλο και πλεονεκτήματα προς το target group. Αν δεν υπάρχει τότε είναι από ανώφελο ως και επιζήμιο να κατασκευαστεί το εταιρικό website.
Περισσότερα…

Μηχανές Αναζήτησης και Top Level Domains (gTLDs)

SEO and top level domains
Ή πώς αλλιώς τα Top Level Domains (TLDs) επηρεάζουν την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Συνήθως η αγορά ενός νέου domain name είναι δύσκολη και κουραστική υπόθεση όσο και η επιλογή της φίρμας της επιχείρησής σου (έτσι κι αλλιώς συνήθως συμπίπτουν). Πάνω στο domain θα γίνει σημαντική επένδυση σε χρήμα και ώρες εργασίας που παίρνουν συνήθως μήνες και χρόνια. Επίσης με τις δεκάδες νέες καταλήξεις που είναι διαθέσιμες (όπως .online, .io, .mobi, .tech, .design, .fun, .shop, .dentist κλπ) το παιχνίδι με τα domain names έχει ανοίξει και λογικό είναι να αναρωτιέται κάποιος αν το ίδιο το domain και η κατάληξη του (TLD) μπορεί να έχει κάποια επίπτωση στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών, με άλλα λόγια αν αυτές δείχνουν σε κάποια καλύτερη μεταχείριση από τις μηχανές αναζήτησης.
Περισσότερα…

Η Google, η Σημασιολογική Αναζήτηση και το Knowledge Graph

Google Semantic Search
Η αναζήτηση στον Παγκόσμιο Ιστό με τις μηχανές αναζήτησης έχει αλλάξει. Αυτό το γνωρίζουμε (σχεδόν) όλοι. Η προσπάθεια των μηχανών αναζήτησης ήταν πάντα να γίνουν πιο “έξυπνες” με την έννοια να προσφέρουν την καλύτερη απάντηση σε κάθε αναζήτηση ενός χρήστη. Η προσπάθεια βασίστηκε σε 2 πυλώνες. Στην κατανόηση του περιβάλλοντος μίας λέξης / φράσης αναζήτησης (search context) καθώς και στην κατανόηση του σκοπού του χρήστη (search intent).
Περισσότερα…

10 Tips για αύξηση του Conversion Rate

how to increase your website's conversion rate
Αν ακούτε τον όρο πρώτη φορά, Conversion Rate είναι χονδρικά το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας, landing page, internet campaign κλπ, που αγοράζει κάτι που προσφέρουμε (σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών). Αν πχ έχουμε ένα e-commerce site και έχουμε κατά μέσο όρο 1 αγορά για κάθε 100 επισκέψεις τότε το conversion rate είναι 1%. Είναι από τα πιο σημαντικά metrics που καθορίζει και την επιτυχία ή όχι των online προσπαθειών μίας επιχείρησης. Η προσπάθεια αύξησης του conversion rate αν γίνει σωστά έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων, τζίρου και κερδών μίας επιχείρησης.
Περισσότερα…

Email Marketing Campaigns για τις Γιορτές

Email marketing campaign for the holidays tips and tricks
Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών η πίεση στις πωλήσεις / μάρκετινγκ των περισσότερων επιχειρήσεων για περισσότερες πωλήσεις και μεγαλύτερους τζίρους είναι φυσικά αυξημένη. Το email marketing είναι ένα αποτελεσματικό και διαχρονικό εργαλείο για περιόδους συγκεκριμένης στόχευσης, όμως ο κακός χειρισμός του συχνά αποτελεί εμπόδιο στα προσδοκόμενα αποτελέσματα. Η καλή απόδοση μίας καμπάνιας email marketing βασίζεται στους εξής 5 πυλώνες:
Περισσότερα…

Πώς να φτιάξετε ένα πρόγραμμα eLearning για την επιχείρηση

elearning for business training
Περισσότερο από το 77% των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν κάποιο πρόγραμμα ή πλατφόρμα elearning για την ενδοεπιχειρησιακή επαγγελματική κατάρτιση των εργαζομένων. Ήδη 3000 επιχειρήσεις στην Ευρώπη και πολύ περισσότερες στον υπόλοιπο κόσμο έχουν ως αντικείμενο την εκπαίδευση εξ αποστάσεως, ενώ η τάση είναι ιδιαίτερα αυξητική τα τελευταία χρόνια.
Περισσότερα…

10 tips για κρατήσεις για booking websites

Increase reservations in booking website
Καταρχήν δεν υπάρχει μαγική συνταγή, είναι μία συνεχής διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι ευθέως ανάλογο της δουλειάς που θα γίνει.

Responsive website

Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι device agnostic, δηλαδή να προσαμόζεται με τρόπο ώστε να είναι το ίδιο εύχρηστη και αναγνώσιμη σε κάθε συσκευή από το smartphone μέχρι το smartTV των 55″. Αυτό ΔΕΝ περιλαμβάνει το zoom in/out που τυχόν κάνει η συσκευή ή εσείς. Το responsive design είναι κάτι πολύ περισσότερο, έχει να κάνει με το συνολικό user experience, βάζει τον χρήστη στο κέντρο της προσοχής και παρουσιάζει το site ή το application με τρόπο που να βοηθά τον χρήστη ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης που το βλέπει. Το responsive design ιδανικά ενσωματώνει θέματα προσβασιμότητας, σέβεται κάθε χρήστη και τις ιδιαιτερότητές του, καλύπτει από την τυπογραφία και τις εικόνες μέχρι το layout και τη διάταξη του κάθε στοιχείου της σελίδας.
Περισσότερα…

HTTPS is coming

SSL Certificate - HTTPS
Μεγάλοι standards-compliant browsers όπως Chrome / Firefox δείχνουν την ασφάλεια σύνδεσης με ένα εικονίδιο (i) στο address bar. Αν πατήσουμε το εικονίδιο σε ένα απλό (όχι secure) site (http) θα μας δώσει τις παρακάτω πληροφορίες.
Περισσότερα…

Βελτιστοποιώντας εικόνες για SEO

Image Optimization for SEO
Καθένας που παράγει online περιεχόμενο όπως bloggers, δημοσιογράφοι κλπ έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα. Να χρησιμοποιήσω εικόνες που να συνοδεύουν το άρθρο ή blog post ή όχι; Η απάντηση είναι εύκολη: ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ (συνήθως). Οι εικόνες δίνουν ζωή σε κάθε κείμενο, μία εικόνα χίλιες λέξεις κλπ. Αυτό που συνήθως αγνοούμε έιναι ότι με τη σωστή δουλειά πάνω στην εικόνα μπορούμε να την κάνουμε να βελτιώσει το SEO της σελίδας. Ας δούμε πώς:
Περισσότερα…