10 tips για κρατήσεις για booking websites

Καταρχήν δεν υπάρχει μαγική συνταγή, είναι μία συνεχής διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι ευθέως ανάλογο της δουλειάς που θα γίνει.

Responsive website

Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι device agnostic, δηλαδή να προσαμόζεται με τρόπο ώστε να είναι το ίδιο εύχρηστη και αναγνώσιμη σε κάθε συσκευή από το smartphone μέχρι το smartTV των 55″. Αυτό ΔΕΝ περιλαμβάνει το zoom in/out που τυχόν κάνει η συσκευή ή εσείς. Το responsive design είναι κάτι πολύ περισσότερο, έχει να κάνει με το συνολικό user experience, βάζει τον χρήστη στο κέντρο της προσοχής και παρουσιάζει το site ή το application με τρόπο που να βοηθά τον χρήστη ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης που το βλέπει. Το responsive design ιδανικά ενσωματώνει θέματα προσβασιμότητας, σέβεται κάθε χρήστη και τις ιδιαιτερότητές του, καλύπτει από την τυπογραφία και τις εικόνες μέχρι το layout και τη διάταξη του κάθε στοιχείου της σελίδας. Responsive design to increase bookings

Καλαίσθητες ‘Δυνατές’ εικόνες

Η εικονογράφηση είναι το σημαντικότερο. Ο μέσος χρήστης δεν μπορεί να διαχωρίσει το design από την εικονογράφηση. Σε ένα site με πολύ καλές φωτογραφίες οι χρήστες συνήθως θα μιλήσουν για καλό design. Ειδικά για τις τουριστικές επιχειρήσεις η εικόνα είναι η διαφορά ανάμεση στην κράτηση ή στην απομάκρυνση. Με τα online services που υπάρχουν και με λίγη θέληση για πειραματισμό με μία καλή κάμερα, δεν υπάρχει δικαιολογία για κακή εικονογράφηση της ιστοσελίδας σας.

Δημιουργήστε Blog

Το περιεχόμενο του πρέπει να είναι τμήμα της γενικότερης στρατηγικής content marketing. Αν γίνει σωστά με τα απαραίτητα εργαλεία και τη σωστή στρατηγική βοηθάει στο όλους τους τομείς.
  • Κρατά ενημερωμένους και σε συνεχή επικοινωνία τους πελάτες και επισκέπτες
  • Βοηθά τα μέγιστα με τις Μηχανές Αναζήτησης
  • Επικοινωνεί τα τελευταία νέα της εταιρίας
  • Ενθαρύνει την πιο άμεση επικοινωνία με τους χρήστες / πελάτες
  • Παρέχει πολύτιμο feedback στην εταιρία
  • Επικοινωνεί τα τελευταία προϊόντα / υπηρεσίες / προσφορές
  • Είναι εύκολο να μοιραστεί το περιεχόμενο στα social media
  • Το περιεχόμενο γίνεται εύκολα syndicated (rss feeds κλπ)
  • Το νέο και ποιοτικό περιεχόμενο κεντρίζει το ενδιαφέρον

Call to Action

Strong CTA to drive conversions on your booking website Κάθε καλός πωλητής θα προσπαθήσει να ‘κλείσει’ δηλαδή να ζητήσει από τον υποψήφιο πελάτη να αγοράσει. Στις ιστοσελίδες αυτό γίνεται με κάποιο call to action, όπως κάποιο κουμπί / banner / promo area που να λέει ανάλογα “Κλείσε τώρα!”, “Κάνε Κράτηση”, “Book Now”, “Μάθε περισσότερα” κλπ. Και όμως ο αριθμός των ιστοσελίδων που δεν το κάνουν αυτό είναι ανησυχητικός. Η διαδικασία συμπληρώνεται με ένα καλό σύστημα κρατήσεων, site με πιστοποιητικό ασφαλείας SSL – HTTPS (κατά προτίμηση να δίνει πράσινη μπάρα) και το ανάλογο σύστημα πληρωμών, όλα με την καλύτερη δυνατή ροή αγοράς από τον χρήστη.

Πρωτότυπο ποιοτικό περιεχόμενο

Αναρωτηθείτε τι σχετικά με τον κλάδο σας και τη δουλειά σας θα ενδιέφερε το κοινό σας, και δημοσιεύστε κάτι πρωτότυπο, ενδιαφέρον, να στηρίζεται σε καλή έρευνα και αν είναι δυνατόν κάτι που μπορεί να γίνει viral. Κάτι τόσο απλό μπορεί να δημιουργήσει το buzz μίας ακριβής διαφημιστικής καμπάνιας.

Ενσωμάτωση κριτικών

Integrate customer reviews to increase bookings on your site Στον συνδεδεμένο κόσμο όλοι είναι και εκδότες και κριτικοί. Η ενσωμάτωση κριτικών στο website πχ από Tripadvisor θα βοηθήσει την ιστοσελίδα με συνεχές περιεχόμενο, τους χρήστες της γιατί εμπιστεύονται περισσότερο τις κριτικές απλών ανθρώπων από τους επαγγελματίες, επειδή δημιουργούν feedback, προάγουν την αμφίδρομη επικοινωνία και πολλά άλλα.

Πολυγλωσσικότητα – Μεταφράσεις

Κανείς δεν ξέρει τη δουλειά σας καλύτερα από εσάς, τη δημογραφία, ποιοι κάνουν κρατήσεις, από που, πόσο ξοδεύουν και που κλπ. Αν για παράδειγμα βλέπετε προοπτική ανάπτυξης στη Λατινική Αμερική όπου μιλιούνται τα ισπανικά, ή σε μία γαλλόφωνη χώρα πρέπει να κάνετε τις ανάλογες μεταφράσεις στο site. Και όχι απλά μεταφράσεις, από την κατασκευή πρέπει να ακολουθηθούν οι σωστές διαδικασίες internationalization / localization για να είναι έτοιμος ο ιστοχώρος και τεχνολογικά και από την πλευρά της επικοινωνίας.

Μηχανές Αναζήτησης

Promote your site to the search engines to drive conversions Η λογική “φτιάξ το και θα ‘ρθουν” δεν ισχύει στον online κόσμο, γιατί είναι ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον με εξαιρετικά έντονο ανταγωνισμό. Για να έρθουν επισκέπτες οι σελίδες πρέπει να αποκτήσουν θέση ψηλά στα αποτελέσματα κατάταξης για τις φράσεις που αφορούν την επιχείρηση, ο ιστοχώρος στο σύνολό του πρέπει να είναι εύκολος στην ευρετηρίαση από τις μηχανές αναζήτησης, να διαθέτει περιεχόμενο και σε ποσότητα και σε ποιότητα και να έχει ισχυρή ενσωμάτωση social media.

Κοινοποίηση – Social Media

Μπορεί να είναι η κατάρα του σήμερα, αλλά είναι μία πραγματικότητα. Οι σύγχρονοι άνθρωποι επιδίδονται στο multi-tasking. Ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο γίνεται φωτογραφία στο instagram και επικοινωνία με fans και followers. Ένα άρθρο σε μία εφημερίδα ή news site γίνεται trending hashtag στο twitter. Κάθε σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να εκμεταλλευτεί αυτή την τάση και να κάνει τις υπηρεσίες, προϊόντα, online περιεχόμενο της εύκολα κοινοποιήσιμο στα social media.

Analytics

Το μεγαλύτερο κομμάτι μίας online στρατηγικής μάρκετινγκ είναι η ανάλυση. Δεν γνωρίζουμε αν οι προσπάθειές μας πιάνουν τόπο, αν δεν αναλύουμε τα αποτελέσματα και δεν τροποποιούμε ανάλογα τη στρατηγική, τις δράσεις και την προσέγγισή μας. Ένα δυνατό πακέτο είναι η συνδυαστική χρήση των Google Analytics, Google Adwords και η ενσωμάτωση τους στο reservation software που χρησιμοποιείτε. Τα δεδομένα που θα προκύψουν από τη σωστή ενσωμάτωση είναι σημαντικά και αξιόπιστα γιατί δίνουν την εικόνα του funnel ή αλλιώς ολόκληρης της εικόνας του πελάτη από τη στιγμή που ως απλός χρήστης θα πατήσει στο διαφημιστικό σας μήνυμα μέχρι την κράτηση και την πληρωμή.

Sharing is caring!